Thursday, September 3, 2009

或许你不知道的事

心血来潮,想提提这个他~这个大家应该不知道的他~
这篇东西,应该会很长~
耐心的话,请往下看~
这是去年,出现在我某个部落格的纪录~

Date :18 Oct 2008
Time : 11.09am

Never try before...The feeling of no sleep for the whole night~
Last night...We all had a very hectic moment at Foyer DK~Struggling for our SEP221 assignment...Finding the ways to solve all kinds of problems...
We crazy...We laugh...We tension...We get mad...
We were at the same aim...We wanna the solution....We wanna finish the assignment...AnywayI had a nice night there...And the night ended when we started to feel tired...
Feel touching when he told me that...
If i din go back...He will stay there to accompany me too...
Feel glad when he help me very much...And put his effort in my assignment
^Thanks...sha gua...^
i know how many times of thanks u also refuse to hear and accept...but i really really appreciate what u had done for me...especially this few nights while all of us were headache with this assignment...u always say this is your willingness...i no need to say thanks...but..except thanks..i dunno wat kind of word i can use to show my appreciation to your dedications and contributions..please do accept this...the last thank for u...for my assignment and everything...

Date: 25 Oct 2008
Time: 11.57pm

Search for the Hawaii Sunset photo online..
and it really a nice and happiness one
and it really a romantic one
and i hope it can become true
however if it cant become a reality
i hope that he still can go there
to feel the romance of Hawaii Sunset
with his loved one
and i am sure
the gal will be the most happiness gal in the world

Hawaii Sunset is really romance and happiness
and pretty but
pretty no long lasting
beauty will leave from a person
but i really hope
our memories
will not like the sunset
just stay in a short while

他,是我的系友(不曾出现在我的部落格),认识他的时候,是大二时,相熟之下,才发现他知道我许多事情,包括一些我大一时的一些事情。他对我的好,身边的朋友曾经怀疑过,但介于当时我不是单身,所以他只向我聊表心意,并无行动。前几天我表示过我的第N次想法,如下:
炼奶对咖啡说:"我蛮喜欢你这种口味的咖啡..." 咖啡说:"我比较喜欢奶精加咖啡的感觉..." 奶精说:"咖啡本来就只适合搭配奶精..." 红茶对炼奶说:"不妨试试加红茶?" 炼奶说:"红茶不加炼奶其实也一样好喝...加了炼奶可能会毁了原本的味道...或许红茶搭配其他,口味会比搭炼奶好的千万倍......"
还以为他真的明白了,是的,他真的明白了,但是他还是不曾改变初衷,反而会黯然神伤。聊表了心意,却告诉我,因为没信心能拥有这一切,所以黯然神伤。最近,这个话题又在我耳边响起了。我开始觉得,自己是否太残忍了。被伤害的感觉,我想我不会不清楚,我不忍心伤害,但这代表我真的应该去接受这一切吗?他的无条件,让我有时觉得罪恶感。那一刀又一刀的捅进他心里,让他心淌血~不管我做得太多,我根本无法让他明白,有时候,当友情变成爱情时,结局并不会像友情那样美满。步入一段感情,因为在乎在意因为爱,付出的总比友情来得多。爱情会走到尽头,友情却是越久越香醇。因为不想失去,所以,我们只能到这里。
夏威夷的海岸,是你憧憬的地方;曾经的你说过,如果真的有那天,你希望可以把我带去,你说这是你的承诺,如果可以实现的承诺。这句话,我有收在心里。那段在象牙塔里的回忆,我不曾忘记。存在你心里的感觉,我深深地感受得到。只是,就当我自私的,失去了信心~不想再受伤,不想再流泪...其实有时候,不需要任何搭配的炼奶也可以很好喝的...就有人这样喝的~

No comments: